Beoordelingen van Muji Drachten

Recente recensies

5.0
M
gisteren

Sushi was echt heerlijk. Bestellen wij zeker weer! Aanrader Chinees eten was helaas vlak qua smaak. Weinig tot geen sate saus bij de sate in het bakje. Erg jammer. Aardige bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Houwink
26 november 2022

Heerlijk gegeten en exact op de afgesproken tijd geleverd

Jordy
26 november 2022

Laat en lauw 😅

Rondaan
26 november 2022

2 tomatensoep besteld en maar 1 ontvangen

De Vries
26 november 2022

De loempia was te donker en de buitenkant smaakte wat verbrand! De kroepoek had ik verwacht als lange strook kroepoek en geen chips! Voor zo'n zakje betaal ik in de winkel geen €3,85 voor. De rest was prima.

Marinus Wullur
25 november 2022

10 minuten VOOR Nederland tegen Ecuador, Perfect!!! Smaakte ook Uitstekend...!!!

jongsma
23 november 2022

heerlijk gegeten

Nieuwe klant
23 november 2022

Voor herhaling vatbaar.. menu voor 2 personen dat was meer dan genoeg. Niet vet, goeie smaken. Wij gaan hier zeker weer bestellen

Roos
22 november 2022

Erg lekker! Vooral de ajam kip! Bestelling altijd compleet.

anoniem
21 november 2022

besteld en gevraagd om 18.00 bezorgen en het kwam om 18.45 . Het eten was niet warm en het was bijna blanco bami, zonder 1 stukje groente en paar stukjes vlees. Altijd goed geweest maar nu bar slecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.v.d.Eems
19 november 2022

Meer rundvlees bij de beef rendang . Bij andere restaurants krijg je veel meer voor hetzelfde geld.

Richard Meijer
17 november 2022

Half uur te laat bezorgd

Josje
17 november 2022
A. Reitsma
17 november 2022

👍👍

Heide
13 november 2022

Prima eten. Mooi optijd en warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
13 november 2022

Altijd goed en we hebben weer heerlijk gegeten! Bezorger ook vriendelijk en keurig op tijd! 👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aukje Visser
13 november 2022

Gemakkelijk te bestellen. Heerlijk gegeten

Arretje
12 november 2022

Potverdikkie, wat zijn die gevulde loempia's lekker!!! Bezorgtijd was wat lang maar alle begrip voor, maar het was nog heerlijk op temperatuur!!

GJ
7 november 2022

Bestelling was een halfuur te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
7 november 2022

20 min te laat!

Linda S
6 november 2022

Erg lekker!

Silvia Müller
6 november 2022

Helaas kwam mijn bestelling 25 minuten later dan via e-mail aangegeven en ook de bezorger zij niets. Ook geen excuus, jammer ben ik van jullie niet gewend.

A. Reitsma
5 november 2022
Annelies
2 november 2022

Aardig personeel, eten was precies op tijd klaar, goed opgemaakt, de smaak was heerlijk. De pokeh bowl viel echter tegen omdat het vrijwel alleen uit rijst bestond en een hele dunne laag topping. De pokeh bowls die wij bij andere restaurants bestellen bevatten meer topping en minder rijst in verhouding. Verder heel erg tevreden!

Stoker
1 november 2022

Het eten was lauw

Bolling
31 oktober 2022
Willem
30 oktober 2022

Zeer lekker en snel thuis bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Top restaurant ook voor afhaal en hele goede service
30 oktober 2022
Elise Roossien
30 oktober 2022
Versteeg
29 oktober 2022

Zo fijn dat jullie in Ureterp bezorgen en alles was heerlijk.

Silvia Müller
29 oktober 2022

Het was weer super lekker. Bezorging mooi op tijd, alles was warm en super vriendelijke.

Alie
28 oktober 2022

Het smaakte heerlijk!!!

Taeke van der hoek
28 oktober 2022

Was heerlijk

Amira
27 oktober 2022

Heerlijke afhaal Chinees en uiteraard ook lekkere sushi . Handig dat je beiden in bestellen zo heeft ieder wat wils. Zeker een aanrader!

J B
25 oktober 2022

Dag eerder via website bestelling geplaatst, bezorging was keurig iets voor de gewenste tijd voor bezorging. Rijsttafel voor 5 personen besteld terwijl we met meer waren en toch nog overgehouden. Kwaliteit van eten was zeer goed. Complimenten voor het hele geheel

Marit van der Hulst
24 oktober 2022

Smaak weer prima maar lijkt alsof de kipspiesjes steeds kleiner worden.....🤔

Henk versteeg
24 oktober 2022

Bestellen best wel vaak bij Muji, en altijd zonder problemen. Maar de laatste twee weken is het eten bijna koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johannes
23 oktober 2022

Was weer lekker..

Johan
21 oktober 2022
Anke
16 oktober 2022

Goede service, stond op tijd klaar en de kwaliteit is super. Ook wordt het goed ingepakt voor afhalen.

De Wit
16 oktober 2022

Normaal hebben we geen klachten over Muji, maar deze keer waren de gebakken bananen niet goed bereid en de temperatuur van het eten viel ook een beetje tegen, dat terwijl ze best wel snel hebben geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silvia Müller
16 oktober 2022

Bestellen ging makkelijk, bezorger vriendelijk en snel. Eten super warm en heel erg lekker. Gewoon perfect 👍👍👍

AM Bos
16 oktober 2022

Het was weer top! Bedankt !

Kyra
15 oktober 2022

Sushi besteld. Werd snel geleverd en de kwaliteit was heel erg goed. Heerlijk gegeten!

Barry White
14 oktober 2022

Topkwaliteit! Beste Chinees in de regio Drachten!!

Patt
13 oktober 2022

Lekker gegeten en keurig bezorgd.

Silvia Müller
8 oktober 2022

Super makkelijk online te bestellen, ben constant op de hoogte gehouden. Mooi om de tijd van bezorgen zelf te bepalen en op tijd geleverd. Dus echt tevreden met jullie service en het was super lekker. Dik compliment voor het hele team. 👍👍👍

Gerard
7 oktober 2022

Op tijd geleverd! Heerlijk gegeten.

Albert
7 oktober 2022

Warm, op tijd, kwaliteit

Nutterts
7 oktober 2022

Heerlijk eten en goed verpakt

Vd Vlis
5 oktober 2022
L Veldkamp
5 oktober 2022

alles lekker en op tijd alleen zit er elke keer heel weinig sateh-saus in het bakje met de 4 stokjes.

Marlies Wierda-Brinkmann
4 oktober 2022

Uitstekend eten en bezorging!

Hinke Smeding - vd Glas
1 oktober 2022
Henriëtte Hummel
29 september 2022

Geef bij elke box de keuze wel of niet de soja e.d. Ik kon dit bij 1 box aangeven. Kreeg het bij de andere wel. Die gingen ongebruikt de vuilnisbak in.

FBT
27 september 2022

Stipt op tijd met de bezorging, top. Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jevans
25 september 2022

Uitstekend cuisine... Rijst anders soort gebruiken ipv de huidige ...

J
23 september 2022

Heerlijk gegeten. En het werd bezorg op de tijd die aangegeven was, dat is erg fijn!

duursma
23 september 2022
Yvette
22 september 2022
Noord
20 september 2022

Mooi optijd en ook nog naar boven gebracht.en lekker

Wendy
20 september 2022

Het was weer eens lekker, zoals altijd!

A. Reitsma
18 september 2022

Het was weer lekker en de bezorging weer precies op tijd.

Ik
16 september 2022

Goed gesmaakt ( gebakken banaan was van binnen wel iets te hard,maar net wat je gewend bebt ) en precies optijd bezorgd!

mariejose48@hotmail.com
15 september 2022

Het was weer zo lekker

Paul Meulman
14 september 2022

Weer prima!

Monique
11 september 2022

Lekker eten, bezorging keurig op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
11 september 2022

Goeie service, goed eten. Flink in prijs gestegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

v/d Meer
11 september 2022
Tromp
10 september 2022

We kregen een schoenendoos meegeleverd. Hier zat niks in. Beetje apart.

Saskia
9 september 2022

Alles verliep prima

Ik
8 september 2022
Dennis
6 september 2022
Hessel
4 september 2022

Alles prima voorelkaar. Makkelijk bestellen en heerlijk gegeten.

Gerard
2 september 2022

Warm, op tijd geleverd en heerlijk van smaak!

BB
2 september 2022

Prima eten, op tijd bezorgd, prijs/kwaliteit goed. Het zou fijn zijn als er standaard een cupje sambal bijgeleverd wordt.

Jonkman
29 augustus 2022

Vorige keer miste er één sesamballetje. Dit heb ik vermeld bij de opmerkingen en dit keer kreeg ik er netjes één extra geleverd. Super opgelost! Sushi was van goede kwaliteit; heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fimke
27 augustus 2022

Snelle verwerking van de bestelling en heerlijk eten

Appie Nutterts
27 augustus 2022

Was weer perfect. We moeten er 20 km voor rijden maar de moeite waard.

B de Jong
27 augustus 2022

Altijd goed

Joop
26 augustus 2022

Heerlijk eten en snel bezorgd!

Bolling
26 augustus 2022

Voor de 1e keer eten besteld bij Muji en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Het eten was lekker warm bij aankomst en echt heerlijk en goede kwaliteit. Prima ervaring.

Madelon Visser
26 augustus 2022

Weinig sojasaus bij de box van 35 euro. Twee kleine zakjes. Tevens was de sushi droog maar ook klef.

Kim
23 augustus 2022

Heerlijk gegeten! Vooral de pokebowl is een echte aanrader!

Doutzen
23 augustus 2022

Het was weer toppie zowel eten en bezorging!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.Kiewiet
21 augustus 2022

Lekker eten en nog goed op temperatuur 😍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke
20 augustus 2022

Super!

Doutzen
15 augustus 2022

Heerlijk gegeten loempia en bami perfect bezorging heel goed en heerlijk warm was het eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marit Sijtsema
14 augustus 2022

Saté en gebakken banaan waren zoals gewoonlijk weer heerlijk. De grote loempia's vielen echt tegen. Enorme grote hoeveelheid taugé ipv andere vulling.

Tineke
13 augustus 2022

Op afgesproken tijd bezorgd. Alles was lekker warm en het smaakte héérlijk.

A. Reitsma
13 augustus 2022

Het eten was overheerlijk.

H. COMBEE
11 augustus 2022

Heerlijk gegeten. Een aanrader

Machiel van der Sluis
7 augustus 2022
Jan
6 augustus 2022

Giga Loempia bestelt die heerlijk rijk gevuld was, plus een Sushi Bowl zalm ook erg lekker :)

Alkema
5 augustus 2022
Janetta Weijer
2 augustus 2022

Heerlijk eten, en na een telefoontje omdat de verkeerde tijd was ingevuld door ons, toch op de gewenste tijd geleverd ivm mijn medicijn gebruik. TOP!!!!!

Frieso
31 juli 2022

N.v.t.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koppe
31 juli 2022

De menu's waren weer heerlijk. Klein aandachtspuntje ... de voor verpakte kroepoek was een beetje taai. Alsof deze niet heel vers cq luchtdicht verpakt was. Maar dat was ook het enige.

J. Haisma
30 juli 2022

Super snelle levering ver binnen de tijd Eten heerlijk zoals altijd en meer dan genoeg 👍

margreet
29 juli 2022
Jacob
29 juli 2022
Eddie wijnberg
28 juli 2022

De bestelling was precies op tijd klaar. Service prima.

Offringa Dick
24 juli 2022

Geweldig gegeten. Miniloempia’s koud bij thuiskomst. Bestellen van bijlagen kan mogelijk gemakkelijker. Werd verward door dubbele keuze terwijl ik geen behoefte had aan twee dozen bami en mie

Henk Wolfslag
24 juli 2022
Warrink
24 juli 2022
Annet Hugen
23 juli 2022

Erg lekker gegeten. We hadden een happy famely menu. Gevarieerd en allemaal lekker. Soms bij chinees smaakversterkers overheersend, maar hier geen sprake van. Top!

Cor Pilat
22 juli 2022

Heerlijk eten. En vooral dat inpakken van het eten gaat zo goed hé met tirza Iwema. 😂😂😂😉👍🎉🎉🎉

I8
21 juli 2022
Van Houten
20 juli 2022

1 klein zakje soja saus en wasabi voor 36 stuks is echt te weinig en een gemis. Sushi rijst was warm en voelde daardoor niet vers gemaakt.

Yvonne
16 juli 2022

Prima eten, en klaar op afgesproken tijd.

Elske
15 juli 2022
Albert
12 juli 2022

Als altijd prima kwaliteit, goed op temperatuur en op de gevraagde tijd geleverd. Top.

Heidi
12 juli 2022

Eindelijk weer een topper gevonden! Heerlijk gegeten, jullie het hebben er een vaste klant bij.

Lita
6 juli 2022

Uitstekende prijs / kwaliteit - snelle bezorging (door een keurige jongeman door wind en regen) - bestelling ontzettend keurig verpakt bezorgd - GENOTEN van een uitstekende service én een heerlijke maaltijd!

Lian
6 juli 2022

Prima voedsel, er komt wel steeds minder eten in de bakjes. De bezorging is altijd erg snel!

Jellie
5 juli 2022

Heerlijk eten. Mooi op tijd. Kinderen hebben lekker gegeten. En er is zelfs over

van Vliet
4 juli 2022

Eten was lekker, helaas zat niet alles in de tas wat besteld en betaald was. Is al een paar keer vaker gebeurd. Deze keer maar gebeld en gemeld.

Koppe
3 juli 2022

Het was weer heerlijk, 1 puntje van aandacht. Het zakje kroepoek wat er bij zat was niet heel vers meer. Kennelijk lag dit al wat langer of was het niet geheel luchtdicht verpakt.

Warrink
2 juli 2022

Helaas geen gratis kroepoek bij familie menu

Sietse
29 juni 2022
Emile Dik
27 juni 2022

Prima kwaliteit en stipt op tijd met de bezorging Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fokje buis
26 juni 2022

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Géke Bezemer
26 juni 2022

Het was weer top, erg lekker eten, we halen het hier vaak en komen hier ook eten, erg lekker

Rianne
24 juni 2022
H Slotegraaf
19 juni 2022

Lekker en alles zo het hoort

BP
18 juni 2022

Prima voor elkaar en mooi op tijd bezorgd ( en eerder dan in eerste instantie was aangeven )

Sjoerd Tamminga
12 juni 2022

voor 21, 50 euro eten besteld, ieder 3 kleine stukjes kipfilet in de tjaptjoy, waardeloos

BB
11 juni 2022

Smaak matig en matig warm. De porties waren nu echt te klein: een gerecht voor 3 personen lijkt een 2 of 1 persoons maaltijd. Kwaliteit wordt er ook niet beter op. Jammer Muji.

Scheeringa
9 juni 2022

Kwaliteit en smaak is altijd top Bezorging is altijd op tijd

Johannes de Jong
9 juni 2022

Heerlijk eten. We hadden een menu voor 2 personen, er was echt veel te veel. Misschien een idee om met halve bakjes te werken?

Jannie
7 juni 2022

Deze keer viel de bestelling helaas tegen. Ik had telefonisch besteld en kwam op de afgesproken tijd mijn bestelling ophalen. Helaas moest ik toen toch nog 15 minuten wachten. En toen we thuis gingen eten bleek de bami koud te zijn. Eerdere keren wel goede ervaringen, maar deze keer viel het dus tegen.

Doutzen
6 juni 2022

Mooi op tijd bezorgd eten was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ik
6 juni 2022

Heerlijk! Snelle bezorging. Ga zo door :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greetje
5 juni 2022

was weer top .en niet duur met de korting

Heleen
4 juni 2022

Heerlijk eten en goede service

Gerard
3 juni 2022

Heerlijk eten, goed op temperatuur en keurig op tijd geleverd.

Jan
2 juni 2022

Het eten is altijd mooi op tijd, en smaakt heerlijk

Geert Paulusma
31 mei 2022

Super lekker grote porties

Petra
30 mei 2022
Henk Veenstra
29 mei 2022

Eten was top!! Ondanks dat het druk was , was onze bestelling op tijd klaar! Prijs/ kwaliteitverhouding is zéér goed te noemen.

Marije
29 mei 2022
Ineke
29 mei 2022
Tuinstra
28 mei 2022

Onze bestelling was 3 kwartier onderweg. 17.47 kreeg ik bericht : uw bestelling is onderweg 18.20 gebeld waar het bleef, het was nog onderweg. 18.27 word de bestelling geleverd. Loempia’s en koe lu kai erg slof en koud De rest van het eten lauw. Weer gebeld, we konden 10%korting krijgen de volgende bestelling. Erg karig komt ongeveer neer op 2-3 euro. We zouden nog terug gebeld worden voor een alternatief… dat telefoontje wacht ik nog op. Erg jammer, als vaste klant komen we voorlopig niet weer.

Wim
28 mei 2022

Voor de eerste keer besteld hier, het eten was goed, jammer dat ze niet net buiten drachten bezorgen, wij wonen in dezelfde gemeente en toch was bezorging niet mogelijk, verder helemaal prima!

Marjan
27 mei 2022
Monique Radersma
27 mei 2022

Het was heerlijk. En meer dan genoeg voor 2 personen

J.v.d.Eems
26 mei 2022

Eten was goed, maar vlees in alle bakjes was maar voor de helft gevuld en bij de beef rendang was het vlees met veel vetrandjes en heel weinig vlees . Dit alles vind ik heel vervelend en onbevredigend. Terwijl een paar weken terug alles perfect was.

Julie
26 mei 2022

Op tijd geleverd en het menu was lekker

B.
26 mei 2022

Volgens het menu zou er ook kroepoek bij zitten, die zat er helaas niet bij. Verder was het eten wel smakelijk en de bezorging was snel

Maaike
25 mei 2022

Heerlijk eten! We kregen alleen vegetarische rijst, dat had van mij niet gehoeven.

Brouwer
23 mei 2022

We hadden voor 20 personen eten besteld, en het was heerlijk. iedereen was enthousiast dat het zo lekker was, goed warm en juiste hoeveelheid en keurig op tijd Compliment vanaf deze kant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
22 mei 2022

Heerlijk gegeten. Minpuntje is wel dat de bezorging ruim 40 minuten eerder geleverd werd dan wat ik aangegeven had. Wij waren onderweg naar huis dus expres later laten bezorgen. Kwaliteit eten was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greetje Prins-Jelsma
21 mei 2022

was helemaal top

Jan
20 mei 2022

Snelle levering, en zoals altijd heerlijk eten

geert
15 mei 2022
Reina
12 mei 2022
Engely
11 mei 2022

We hebben heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar 👍

Reina
11 mei 2022
Grietje de Graaf
8 mei 2022

De loempiaatjes waren taai, niet krokant. Het eten was niet echt warm. Ik ben betere kwaliteit gewend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kiewiet
7 mei 2022

Op tijd bezorgd, goed verpakt en lekker eten.

Marit
7 mei 2022

De vorige keer was alkes al koud bij ophalen maar nu TOP!!

Lucie de Jong
6 mei 2022
Reinder Bekkema
6 mei 2022

Goed! Zoals altijd. 😀

Martien
6 mei 2022

Smakelijke gerechten. De bakjes waarin het geleverd wordt, zijn in vergelijking met voorheen helaas wel kleiner geworden.

akkerman
5 mei 2022

het eten stond precies op tijd klaar en was erg lekker

van der Heide
5 mei 2022

De gebakken bananen waren echt slecht, bleek en niet te eten. De rest was goed.

Jan
5 mei 2022

Heerlijk eten en altijd binnen de tijd bezorgd

Katalin Vastag
4 mei 2022

Vers en heerlijk

Scheeringa
3 mei 2022

Het was weer lekker en snel bezorgd

Ik
2 mei 2022
Joop
2 mei 2022

Lekker en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De vries
30 april 2022

Snel bezorgd en lekker eten

J.v.d.Eems
30 april 2022

Heerlijk eten , genoeg en snel bezorgd .klantvriendelijke bezorger.

Wiersma
29 april 2022

Slappe taugé en geen knapperige korst (loempia's)

L.E.
28 april 2022

Bezorging precies op tijd! Eten heerlijk, zoals altijd!

Ronald
28 april 2022

Zeer goed en Zeer lekker

Anna
28 april 2022

Een aantal maanden geleden ook besteld, toen viel het wat tegen. Gezien Kyoto niet meer aan chinees doet dit nog een kans gegeven Chinees was super lekker, we bestellen hier voortaan vaker :)

Anna
27 april 2022
Zandstra
27 april 2022

Lekker koningsmaal op Koningsdag met het Happy Family meal A. Mooie porties, prima op temperatuur en vlotte levering!

V Sloten
27 april 2022

Heerlijk gegeten. Snel bezorgd.

MarjoleinK
25 april 2022

Sowieso altijd goede ervaringen daar. Zowel in restaurant als nu de bezorging. En meest voor mij belangrijk: kwaliteit smaak. Ik ben een bami-expert maar zij leveren echt goede bami. En tjap toi ..en nog meer natuurlijk. Top. Niet alle restaurants krijgen dit voor elkaar. Vandaar mijn positieve mening en wil dit graag delen. Muji is een echte aanrader!

Sytske Bosma
25 april 2022

Heerlijk gegeten, was erg goed! klein min punt de mini loempia's waren vergeten bij menu .

vd Vlis
24 april 2022

Perfect

Auke de Vrues
23 april 2022

Goede kwaliteit, warm en stipt op tijd bezorgd

Anoniem
23 april 2022
H van wieren
22 april 2022

Géén kritiek..super!!!

Ron
22 april 2022
.
19 april 2022
Folkert
17 april 2022

Vlot, correct en lekker

Scheeringa
17 april 2022

Snelle en goede levering En het is altijd lekker

Koppe
15 april 2022

Het was weer vertrouwd lekker en goede kwaliteit. Maar je besteld altijd te weinig sushi. Het is zomaar op.

W. Ykema
15 april 2022

100 procent in orde

Dboonstr@kpnmail.nl
11 april 2022

Prima op tijd geleverd en kwaliteit goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marit Sijtsema Van der Hulst
10 april 2022
Jacqueline
9 april 2022

Op tijd, goed op temp en lekker

Anna
7 april 2022

Zoals altijd weer prima in orde.

M
4 april 2022
Rich.
3 april 2022

Goede en snelle service. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T
3 april 2022
Dirk
2 april 2022

Eten was niet warm zijn dit niet gewend Had nog wel weer opgewarmd kunnen worden

Heide
2 april 2022

Gebakken bananen leken en proefde alsof ze voor een 2e keer warm waren gemaakt. De loempia's waren overigens wel heerlijk.

GJ
27 maart 2022

Sorry maar deze keer was echt niet goed! het laatste restje mihoen uit de pan aangebakken en wel. Bijna geen garnalen. Ruim anderhalfuur vantevoren besteld omdat wij een bijpassend gerecht in de oven hadden staan om langzaam te garen. De bestelling werd ruim een kwartier later besteld. Jammer. Dat kan stukken beter allemaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Dijk
27 maart 2022

Veel vet, Kip kerrie zat een vreemde smaak aan, Nasi was smakeloos. Verder was het prima!

Zandstra
27 maart 2022

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Boer
25 maart 2022

Thais gerecht Ossenhaas met Tom Yam saus met bami gegeten. Was heerlijk zeker een aanrader. Keurig op de vermelde tijd thuis bezorgd. Muji is zeker een aanrader kwaliteit en service top!

A jager
24 maart 2022
Marcel
21 maart 2022

Ik was altijd wel goed te spreken over het eten, maar nu even niet. Het eten was erg zout en veel te zoet. Wij hadden de happy familie A. Als dit zo blijft dan gaan we ook eens weer bij een ander proberen. Erg jammer. Hoop dat jullie hier eens naar kunnen kijken.

Jan
17 maart 2022

Heerlijk eten en altijd sneller bezorgd dan de verwachte tijd

Jolanda
17 maart 2022

Bezorger vriendelijk en ruim op tijd! Het eten is qua prijs en kwaliteitsverhouding toppie!

Verschoof
14 maart 2022

Bezorging prima op tijd Eten was koud en smakeloos

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Herman
14 maart 2022

Op zich prima eten en bezorging. De menukaart is echter niet overal even duidelijk. Een van de gerechten was kipfilet in oestersaus Thai style. Het verschil met gewone kipfilet met oestersaus staat niet duidelijk beschreven. Een verbeterpunt. Verder helemaal prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Veenstra
13 maart 2022

Mooi op tijd gebracht, en was super lekker

Constance Reitsma
12 maart 2022

Keurig op tijd geleverd.

Wagenaar
12 maart 2022
Gerard
11 maart 2022
Eric
9 maart 2022

Snelle levering en goede kwaliteit. Vriendelijke bezorger.

W. Ykema
8 maart 2022

Compliment voor de kwaliteit van het eten. Iedere keer weer top

Andalasto koppe
5 maart 2022

Het was heerlijk. De gebakken garnalen waren super knapperig. Deze keer mihoen er bij besteld.ook die is heerlijk. Tot de volgende keer.

Linda
4 maart 2022
D. Maat
3 maart 2022

In het menu zou ook 4 loempiaatjes moeten zitten, helaas waren die er niet bij.

Bosma
2 maart 2022
Tiny Hendriks
1 maart 2022

Heerlijk gegeten

H. Wereldsma
28 februari 2022

Loempia's zoals altijd koud

patt.
28 februari 2022

Het eten was lekker, alleen jammer dat de loempia's waren meer koud dan warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bouke de Jong
28 februari 2022

Stond op tijd klaar en het eten was prima !!! dikke 10

W. Ykema
26 februari 2022

Goed eten en snelle bediening. Altijd top.

Jan Keijl
26 februari 2022

Bij betaling vooruit 25 eurocent in rekening brengen vindt ik niet meer van deze tijd. Dit moet gewoon afgeschaft worden!

A.J. & F. Kuperus
25 februari 2022

Kwaliteit prima. Bezorging stipt op tijd.

Wies
24 februari 2022
Mariejose Nieuwenstein
23 februari 2022

Wij hebben weer z ook heerlijk gegeten

Carlo
22 februari 2022

Eten was heerlijk , wij bestellen regelmatig.

Vera
20 februari 2022

Wederom super lekker. Het vlees is altijd erg mals.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Doete Oosterling
20 februari 2022

Het eten was goed warm en lekker, de bestelling vlot bezorgd en een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Baukje
20 februari 2022
Andalasto koppe
20 februari 2022

Het eten was weer prima, lekker vers en smakelijk. Alleen in de foe yong hai (ei gerecht) zat een lange blonde haar. Dat was even minder om te zien. Kan gebeuren, dus we blijven gewoon bestellen hoor.

Gerard
19 februari 2022

Snel geleverd. De maaltijd was zeer warm bij levering! Groot compliment!

Linda
17 februari 2022
Bianca
17 februari 2022

Het eten was heerlijk, alles netjes en goed verpakt, zodat het na 20 min. rijden nog warm is

Albert
17 februari 2022

Prima kwaliteit en op tijd en snel bezorgd

Jan
17 februari 2022

Goed eten

M
13 februari 2022
Dung
13 februari 2022

Eten is lekker hier

E de Jong
13 februari 2022

Het eten was niet vers. De bami was net kauwgum. Eerdere keren was het heerlijk.

Dewilde
12 februari 2022

Goed eten en vlotte bezorging. Mooie duidelijke website om zo een bestelling te plaatsen. Gaan zeker weer bestellen .

Henk Bos
12 februari 2022
Bert Baron
11 februari 2022

Top, deze keer heerlijk thuis gegeten, en dat ging niet ten koste van de kwaliteit, en op tijd bezorgd... bovendien: het was nog gewoon warm, goed op temperatuur zelfs. Fijn ook dat ze even melden dat de bezorger onderweg is.

marco
11 februari 2022

eten was weer heerlijk en veel. jammer dat jullie niet meer bezorgen in houtigehage maar was zeker de moeite waard om op te halen.

Scheeringa
9 februari 2022

Het was supper

Jan Haisma
9 februari 2022

Heerlijk eten en snelle bezorging

TC KRAMER
9 februari 2022

Altijd prima op tijd bezorgd, goed eten, teveel betaald geld netjes terug gestort DIK IN ORDE !!!!!

Anoniem
8 februari 2022

De sojasaus en wasabi was te weinig voor de 4 porties sashimi helaas. Ik kreeg net zoveel als toen ik 1 portie bestelde. De mini loempia’s waren helaas lauw. Verder heerlijk gegeten!

Doutzen
7 februari 2022

Heerlijk gegeten mooi op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
5 februari 2022

HEERLIJK!

Jellie
4 februari 2022

Snelle service Goed eten!

J Haisma
3 februari 2022

Heerlijk eten en snelle levering ruim op tijd

Sara
2 februari 2022

Super!

Pieter Groeneveld
2 februari 2022

Heerlijk eten en vlotte bezorging. Uitstekende website met veel keus en mogelijkheden tot aanpassing van de menu's. Zowel de Thaise curry, Sushi en de "Chinese" gerechten zijn heerlijk. Enige puntje, beetje weinig Wasabi bij de Sushi.

Dewilde
30 januari 2022

Zijn heel tevreden over het eten. Was goed van smaak en we konden er twee dagen van eten ,de loempia's konden wat warmer ,alle andere eten was goed warm 👍,gaan zeker weer eten bestellen.

HJN eenkhoorn
29 januari 2022

wel jammer dat ik bij 2de poke bowl niet de 50% korting kreeg terwijl het op de site wel staat

Fred
28 januari 2022

Zoals gebruikelijk is alles qua smaak, samenstelling en hoeveelheid uitstekend voor elkaar. Als er dan een aanbeveling gedaan zou moeten worden dan betreft dit de temperatuur van de etenswaar. De nasi, bami en mihoen waren al behoorlijk afgekoeld na een autorit van ca. 10 minuten. Wellicht dat de verpakking iets beter of anders zou kunnen om de warmte vast te houden.

Andalasto koppe
24 januari 2022

Het was weer heerlijk, de nieuwe shushi box beviel prima. Alles was precies op tijd klaar voor afhalen.

h.
23 januari 2022

lekker gegeten! :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Feike Buursma
23 januari 2022

Was lekker op tijd

J
23 januari 2022

Snelle bezorging!

Tineke
23 januari 2022
Francès Vocht - Janssens
22 januari 2022

Het was weer super lekker, eten was alleen best afgekoeld onderweg. Daarom een ster minder bij bezorging

Roan
22 januari 2022

Prima maaltijd; wel jammer dat er maar 6 gepaneerde garnalen in het bakje zaten, terwijl er 10 besteld (en betaald) waren. Verbeterpuntje!

Jan
21 januari 2022
Velthuis
21 januari 2022
Xxx
21 januari 2022

Snelle levering, vriendelijk, goede kwaliteit

Rinske
20 januari 2022

Heerlijk eten en bezorging mooi op de aangegeven tijd!

Alexander
18 januari 2022

Zoals altijd perfect!!

Mariëtte
16 januari 2022

We hebben heerlijke sushi gegeten. De bestelling kwam op tijd en alles proefde heerlijk vers. Hier gaan we zeker nog eens bestellen.

Feike Buursma
13 januari 2022
Jilles
13 januari 2022

Lekker eten en weer snel bezorgd

Jan en Adri Mollinga
12 januari 2022

Zaterdag loempia’s gehaald. Helaas waren ze opnieuw niet goed op temperatuur, en de korst was niet knapperig, maar dik en week ( als een ongare pannenkoek ) Erg jammer

Johan
10 januari 2022

Nieuw record bezorgen: 8:39 min👍🏼

Janneke
9 januari 2022
A. Reitsma
9 januari 2022

Het was weer als vanouds, lekker en snelle bezorging.

Anja
8 januari 2022
Sanne van der Wal
7 januari 2022

Hele lekkere pokebowl. Was ook redelijk snel binnen!

GJL
6 januari 2022

Weer super op tijd en weer lekker gegeten

E de Jong
3 januari 2022

Eten was goed. Ik had 6 stuks gebakken garnalen besteld, ik kreeg er 4. Terwijl ik voor 6 heb betaald...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Myrna
3 januari 2022

koe loe kai

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria Halman
2 januari 2021
Tineke
2 januari 2021
Marije
1 januari 2021

Heerlijk gegeten!

Johannes
31 december 2021
Annelies
31 december 2021

Met de hele familie genoten van de poleh bowl, sushi en rendang menu. Het eten was optijd, warm en vers. Alleen de rendang had ietsjes malser gekund naar ons idee, maar verder alles top! Tot een volgende keer.

Katarzyna Kucharska
31 december 2021
Anja
30 december 2021

Prima in orde, heerlijk gegeten.

Hegedykje 49
30 december 2021
Wieten
29 december 2021

Heerlijk gegeten!

  • <